vineri, 29 mai 2015

Siropisme?

(încă un episod de exorcizare în scris)

Parcă s-au aliniat planetele...
Mai ales acum când ȘTIU atât de multă “matematică” și nimic nu mai este spiritual pentru mine.

Am învățat la curs despre cum înăuntrul minții noastre locuiesc mai mulți “pasageri“ și cum procedăm atunci când una dintre personalități preia controlul.
Eu m-am încăpățânat să-i spun lui Seramis că pur și simplu anihilez pasagerul. Mă descotorosesc de el/ea.
Dacă mă simt posedată de personalitatea furioasă o închid în debara, dacă mă vizitează cea melancolică…o arunc pe geam și tot așa.

Apoi a mai venit și “tema pentru acasă“ …menită să scoată personalitatea…iubitoare din mormânt.

Dar nu ne place de Cristina iubind, e proastă, am decretat asta acum ceva vreme. Și apoi i-am săpat o groapă pe care am zidit-o precum sarcofagul de la Cernobâl.

Se pare că…a fost de ajuns să-mi cânte lamele de cuțit de la Dire Stairs ca să explodeze complet sarcofagul cu emoții.
One blade for breaking my heart. One blade for tearing me apart. Took a stone from my soul when I was lame. Just so you could make me tame. 
Mi-am adus aminte cum. Și cât. Și de ce.

Cum? Frumos. Eu iubesc frumos. (îmi este foarte-foarte-foarte-foarte greu să “vorbesc“ despre asta dar…trebuie să o fac pentru că nu mai vreau gândurile astea în cap). Iubesc iluzii create de mine, calități inexistente, iubesc aerul pe care-l respiră și pământul pe care calcă. Poate nici nu iubesc, poate mă închin. Poate divinizez? Habar n-am…dar știu că eu nu mai exist când o fac. Există doar sentimentul ăla care mă compune moleculă după moleculă.

Cât? E simplu: tot. Nu puțin, nu moderat, nu ponderat. Atât de tot încât…nu mai rămâne nimic pentru mine. De asta mor după fiecare poveste. Pentru că nu mai am resurse nici măcar să supraviețuiesc. Și mor și apoi mă nasc din nou. V-am mai spus, la asta mă pricep.

De ce? A naibii dacă găsesc alt motiv înafară de: pentru că pot.

Și acum…știind cum și cât și de ce… nu-i așa că nu vă mai place de Cristina care iubește?

N-am nevoie de confirmări narcisiste, n-am nevoie de plângăcioși, siropoși care să îmi spună cât de frumos e să fii îndrăgostit și alte bla-bla-uri de doi bani. Pot să creez mai mult sirop decât arțarii din Canada.

N-am nevoie nici de psihologeală de piață care să-mi spună că încă sunt rănită, că-mi neg dramele emoționale și că vindecarea mea nu e completă. Îmi înțeleg perfect trăirile, emoțiile, mă cunosc și trăiesc cu mine de atâția ani.

Am nevoie doar să reconstruiesc nenorocitul ăla de sarcofag și să mă mut pe altă planetă.

Niciun comentariu: