miercuri, 12 februarie 2014

Tu unde te-ai întoarce?

Recent, mi s-a pus o întrebare: Dacă aş putea să mă întorc în timp, în orice perioadă a vieţii aş vrea eu, una cu adevărat fericită, unde aş alege să mă întorc?
Iniţial am răspuns că nu aş vrea să întorc înapoi în timp.
Apoi, tentată totuşi de ideea de a găsi o perioadă, o întâmplare, fericită, am făcut un exerciţiu de memorie...

Nu vreţi să ştiţi cu ce viteză am derulat în minte mulţi, mulţi ani din viaţa mea încercând să îmi amintesc CÂND am fost eu cu adevărat fericită.
Am trăit multe întâmplări frumoase, m-am entuziasmat în multe situaţii, am amintiri incredibile...însă nu mi-am putut aminti nicio situaţie în care să fi simţit doar fericire şi atât.
Cu cat îmi scormoneam prin minte mai mult şi nu găseam nimic, cu atât deveneam mai neliniştită...

Am ales totuşi două momente fericite pe care le-am trăit cu toată fiinţa mea. Mai întâi am ales ziua în care l-am cunoscut personal pe David Gahan, solistul Depeche Mode. Dacă ar fi să retrăiesc ceva din trecut, aş alege cele câteva minute în care l-am întâlnit. Atunci, în acele momente am fost fericită şi atât.
Apoi, aş alege să mai trăiesc odată o vacanţă de vară la ţară, la bunica mea. Nu ştiu care vacanţă, toate au fost nebune...însă clar ar fi una din perioada în care aveam între 10 şi 14 ani.

Nu ştiu dacă este trist că nu am mai multe momente speciale de care să-mi amintesc cu drag şi dor. Asta înseamnă ca de acum înainte am tot timpul din lume să fiu fericită şi să le adun. Aşa vreau eu să cred.

Au fost momente memorabile, cu prieteni, cu familia, începuturi de relaţii  - din alea cu fluturi - însă n-am avut un moment AL MEU peste care să troneze doar fericirea.

În ultimele 6 luni am râs mai mult decât în tot restul vieţii mele trecute, am avut nişte revelaţii atât de puternice şi am trăit o vindecare atât de frumoasă încât nu pot să nu le iau în calcul.

Totuşi...pentru mine trecutul nu este un loc în care aş vrea să mă întorc. Din trecut am cules mereu lecţii, am vindecat răni sau am ales să îl îngrop.
Simt că mai am atâtea de trăit, de simţit, de văzut şi de împlinit încât ştiu că fiecare "azi" este o şansă în plus să mă las pradă momentului, să mă pregătesc pentru acel "mâine" plin cu lucruri noi, întâmplări frumoase şi imprevizibile.

Voi unde v-aţi întoarce în timp?

Niciun comentariu: