miercuri, 15 ianuarie 2014

Eu as fi barbatul perfect

Un bun si vechi prieten de-al meu mi-a spus asa: "Am cunoscut la viata mea sute de femei, am trecut prin zeci de relatii si nici-nu-mai-stiu cate aventuri. Pot sa-ti spun ca am avut femei frumoase, mai putin frumoase, fitoase, destepte, de toate. Dar, cu siguranta n-am intalnit nici macar o singura femeie normala la cap".
Mi s-a parut atat de amuzanta dar si atat de adevarata concluzia omului. Apoi, mi-am dat seama ca eu as putea fi barbatul perfect.
Daca, peste noapte m-as transforma in barbat, categoric as putea sa inteleg nebunia oricarei femei. Pentru ca...intradevar, fiecare femeie are doza ei unica de nebunie.
As putea sa-i ofer spatiu si atentie in proportiile perfecte, astfel incat sa nu se simta data la o parte dar nici sufocata. As putea sa-i spun exact ce vrea sa auda citind pe chipul ei, dincolo de orice masca.
As fi barbatul ideal, Don Juan-ul poet pe care toate femeile doresc sa-l aiba macar o data, iar apoi se despart de el, fara remuscari, constientizand chiar ele ca un astfel de barbat nu trebuie incatusat ci impartit.
Femeia ar sti din primul moment ca o doresc si ca-i astept primul pas. N-as fi barbatul vanator care isi fixeaza tinta si pana nu o rapune n-are liniste. As lasa-o pe ea sa fie prada si vanator in acelasi timp, ar sti ca eu (barbatul) exist, ma poate folosi in orice rol viseaza.
Femeile adora controlul. Adora sa detina controlul si adora sa fie controlate. Iar barbatii nu inteleg aceasta complexitate.
Femeile nu gandesc in propozitii scurte si tot ceea ce spun are un inteles ascuns. Eu as putea sa-l deslusesc. Ea mi-ar spune ca-i e somn, eu i-as raspunde ca vreau s-o privesc cand doarme. Amandoi am stii ca mintim. Ea n-ar vrea sa doarma, eu as vrea sa fac dragoste cu ea.
Dar, amalgamul acesta de minciuni nevinovate cu iz de flirt le face pe femei sa-si lepede orice urma de ratiune si sa se indragosteasca.
Iar...femeile indragostite sunt femei nebune.
I-as spune ca sunt un barbat egoist, i-as spune ca n-are cum sa ma sature, as lasa-o sa-mi vorbeasca despre orice, fara sa inteleg nimic, dar straduindu-ma sa tin minte cate ceva.
N-as incerca deloc sa construiesc o lumea "a noastra". As prefer sa-i respect lumea ei si s-o conving sa imi accepte lumea mea.

I-as arata toate defectele mele fara sa vreau sa o sochez. I-as complimenta defectele pentru ca o femeie complimentata este o femeie care vrea sa evolueze. As face-o sa se simta ocrotita, pentru ca doar in acest mod m-ar putea vedea ca pe un erou.

I-as excita mintea pentru ca o femeie se excita mai intai in creier. Cati dintre barbatii de azi stiu oare ca o femeie stimulata intelectual devine amanta cea mai pasionala?

As ruga-o sa-si imparta cu mine toate tabieturile pentru ca doar asa va renunta inconstient la ele. I-as arata cerul, i-as culege flori si as face-o sa planga. Da, sa planga. O femeie care plange de emotie este o femeie care iti va apartine mult timp.

Da...cred ca as putea sa fiu barbatul perfect, macar pentru o zi :)

5 comentarii:

Dya spunea...

Da, suna foarte frumos ce zici tu. Dar cred ca tu ai sti sa fii barbatul perfect doar din perspectiva femeii care esti. Altfel spus, ai sti sa faci ce nu prea stiu barbatii in general.
Insa te intreb, ai sti tu oare sa fii cu adevarat barbat?! Cred ca nu, pentru ca barbat n-ai fost si nu stii cum e. Ai fost/esti doar femeie, de-asta stii lucrurile doar din aceasta perspectiva.
In rest, probabil anumite calitati de barbat nu-ti sunt cunoscute. Nu stii cum e sa o astepti cu rabdare pentru ca tu vrei totul acum, nu stii cum e sa fii refuzat pentru ca stii doar cum e sa fii curtata din perspectiva femeii. Si nu stii cum e sa treci cu seninatate peste astea spunandu-ti intelept ca "asa sunt femeile".
Deci draga mea, asteapta viata viitoare sa vezi cum e ca barbat imprefect, si apoi poti fi ce vrei tu, barbat perfect sau femeie perfecta :)

Sabbra spunea...

:) Dya...articolul era o metafora :) vorbeam tocmai despre ceea ce au nevoie femeile cu egoismul de rigoare. Nu era nicio blamare la adresa barbatilor :)

Dya spunea...

Ah, nici pe departe nu mi s-a parut o blamare...nu despre asta e vorba :). Ci de anumite calitati pe care barbatii le au by default, dar poate tie iti sunt straine - cavalerism, forta, masculinitate...cele care stau in esenta sexului puternic, cele de care nu se plang femeile ca nu le-ar avea. Acestea ti-ar lipsi tie, desi celelalte legate de empatie din perspectiva femeii le-ai avea din belsug ;)

Patrascu D. spunea...

Ce spui tu e frumos si real, dar cat de abstract...Toate sunt adevarate daca privesti din unghiul asta, dar cat de putin stii cum functioneaza mintea unui barbat. De ce crezi ca barbatii nu sunt asa? defapt sunt, dar nu dureaza, multe relatii frumoase incep asa, multe femei se indragostesc, dar vine VIATA peste tine, si nu e mereu romantica si roza. Si langa pasiune mai vrei si siguranta, casa, masina, bani, vancante, etc. Ce descrii tu aici este o relatie de o saptamana la mare, cand nimic nu nu intervine, cand toata energia se consuma intr-o singura directie. Si eu am cunoscut sute de femei, si pot sa-ti spun ca niciuna nu mi-a parut nebuna, dimpotriva, toate au fost isi doreau aceleasi lucruri. Dar atunci cand ceri totul trebuie sa stii sa dai totul, si asta nu prea s-a intamplat. Cred, draga mea, ca n-ai fii barbatul perfect, decat pentru o aventura poate. Cum sa fii barbatul perfect este la fel de complicat ca si raspunsul la intrebarea: fata din 'Luceafarul' a fost o haimana?

Patrascu D. spunea...

Ce spui tu e frumos si real, dar cat de abstract...Toate sunt adevarate daca privesti din unghiul asta, dar cat de putin stii cum functioneaza mintea unui barbat. De ce crezi ca barbatii nu sunt asa? defapt sunt, dar nu dureaza, multe relatii frumoase incep asa, multe femei se indragostesc, dar vine VIATA peste tine, si nu e mereu romantica si roza. Si langa pasiune mai vrei si siguranta, casa, masina, bani, vancante, etc. Ce descrii tu aici este o relatie de o saptamana la mare, cand nimic nu nu intervine, cand toata energia se consuma intr-o singura directie. Si eu am cunoscut sute de femei, si pot sa-ti spun ca niciuna nu mi-a parut nebuna, dimpotriva, toate au fost isi doreau aceleasi lucruri. Dar atunci cand ceri totul trebuie sa stii sa dai totul, si asta nu prea s-a intamplat. Cred, draga mea, ca n-ai fii barbatul perfect, decat pentru o aventura poate. Cum sa fii barbatul perfect este la fel de complicat ca si raspunsul la intrebarea: fata din 'Luceafarul' a fost o haimana?