luni, 23 decembrie 2013

Fericit sau nu, Craciunul se intampla

Au inceput sa curga in valuri pozele cu brazi impodobiti,cozonaci, urari care mai de care, luminite, Mosi Craciuni si multi-multi-multi reni cu nasuri rosii.
In seara asta, in drum spre casa am vazut zeci de balcoane impodobite cu luminite colorate, iar la iesirea din metrou se inghesuiau vanzatorii ambulanti cu tot-ce-ti-trece-prin-minte via Dragonul Rosu, via China.
Cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca anul asta nici n-am scos decoratiunile de Craciun din cutiile lor. In frigider ma asteaptau "traditionalele" fructe de avocado, un iaurt cu capsune, un suc de mere si niste Camembert...
E primul an in care mi-am epuizat "spiritul" Craciunului in felicitarile pline de "magie si suflet" scrise pentru clientii agentiei. In ultimele doua saptamani am scris atat de mult despre Craciun incat acum, pe ultima suta de metri, faceam eforturi sa-mi pastrez renii calmi si Mosii veseli.
N-o sa fiu eu Grinch, degeaba va asteptati la asta. E drept, mi-e ciuda pe mine, privind in urma la anii trecuti in care am fost capabila sa animez atatea si atatea situatii cu si despre Craciun.
Anul acesta aleg sa fiu Elvetia :) Neutra dragii mei.
Craciunul...ei bine il declar o victima colaterala.
Cand eram mica...ii scriam Mosului ca prefer sa nu-mi aduca niciun cadou decat sa-mi aduca un cadoul pe care nu l-am cerut. Iar acum, prefer sa nu simt deloc Craciunul decat sa-l simt superficial.

Si, cum nu fac parte nici din categoria gospodinelor care isi decoreaza salata boeuf cu oameni de zapada din jumatati de ou, dar nici din categoria hipsterilor care "traiesc magia" etalandu-si "fashionul" prin mizeria din Cetrul Istoric al Bucurestiului...nu-mi ramane altceva de facut decat sa ...las lucrurile sa se intample.

Totusi, n-am sa va trimit sms-uri cu "praf de magie" si nici n-am sa va raspund la ale voastre. Fericirea din spatele Craciunului n-are nicio legatura cu aproape nimic din ceea ce traim (traiam/traiti) noi astazi.

Eu inca mai sper ca fiecare dintre voi/noi/ei/ele vom avea cateva "revelatii" (asa-mi numesc eu mai nou ideile bune si trairile profunde) pro-sarbatori.
Daca aveti cu cine sa va pierdeti timpul in vacanta de iarna e perfect :) Daca nu...nu se stie niciodata ce v-aduce Mosul :)
Vedeti? Cine-a zis ca mi-am pierdut Craciunul din suflet?


Niciun comentariu: