vineri, 22 noiembrie 2013

Obsesii fizice (partea a-X-a)

Latura "psihica" a cuplului nostru era una ostentativa, de trimis la psihiatru. Aveam propriul limbaj, ne maimutaream in continuu, eram singurii care ne intelegeam glumele si tot singurii care radeam la ele.
Umorul nostru comun devenise unul agresiv, ironic, acid. Eram de-a dreptul competitivi si ne intreceam in care se imbraca cel mai traznit, care face cele mai demente farse, care rade mai mult, care iese din orice tipar...Concursurile noastre nu aveau nicio limita...

Incetul cu incetul oamenii din jurul nostru au fost exclusi...Pur si simplu traiam intr-o alta lume, in care nimeni in afara de noi nu avea acces. Ni se spunea mereu ca "Sunteti in lumea voastra, aveti propria limba".
Ideile rasarite peste noapte ne incitau si am fi fost in stare sa punem in practica aproape orice pentru a revolutiona normalul. Desi nimic nu se incadra in limitele normalului de cand "Noi" luase nastere.

Aveam propriul ritual de "trezire" dimineata. Ne apropiam din ce in ce mai mult unul de celalalt cu ochii inchisi, ne "adulmecam" reciproc pentru ca "miroseam a nanitza" si imi mormaia somnoros in ureche "buna dimineata iubita mea"...
Acesta era ritualul fiecarei dimineti.
Ziua ne vedeam de cel putin doua ori, uneori ma "rapea" de la munca si sfarseam in cine stie ce oras, luam cina, apoi ne intorceam obositi...si adormeam.


A explora limitele sexualitatii noastre parea o calatorie nesfarsita...corpurile noastre dornice sa ne implineasca orice fantezie nastea mintea.
Noi ajunsesem sa credem ca functionam ca UNUL, devenisem maniaci.
[...]
Nu mai puteam concepe sa facem ceva separat, sa treaca fie si un moment nedevorat in doi ni se parea o adevarata catastrofa. Si eram constienti ca trebuie sa pastram interzis accesul oricui "in lumea noastra". Asta se intampla nu pentru ca am fi fost sociopati, ci pentru ca eram egoisti in a imparti timpul NOSTRU cu altcineva.
[...]
"Decretasem" impreuna ca suntem reciproc obsedati de intimitatea noastra.

Poate ca tot ceea ce traiam atunci noi, este de altfel in limitele normalului, intalnit in toate cuplurile. Nu puteam sa concepem ca exista alti oameni in afara de noi care simt si experimenteaza totul atat de mult, atat de profund, atat de des si cu o placere aproape diabolica.
TREBUIA sa fim unici! Si nu ne-am fi dat inapoi de la nimic pentru a ne intarii aceasta convingere.

5 comentarii:

Anonim spunea...

OK 'tia Sabbra',

Tot nu ne-ai spus ce crezi AZI despre acest episod.. Este clar o regresie destructiva catre copliarie in fosta ta iubire sau fantezie... in cautarea fizica si pshihic (senzuala si libidinala) a acelui pantec in care nu exisa eu... Chiar asta iti doresti azi sa retraiesti o copilarie ideala fara sa-ti pui intrebari?... chiar crezi ca asta e calea catre a iubi? o cale lipsita de EU sau in care lipsa de EU pare a fi autmoat sublimata in 'iubire'?

Daca asta ar fi film American... la sfarsit el ar cauta sa te omoare datoria relatiei cu mama sa... evident ar fi cu happy end and pseudo-feminism si tu ai triumfa... din cand in cind insa te-ai mai uita la poza lui si ai visa.. cam ce fac aici!

Daca ar fi filmul lui Haneke... imm ar fi placut sa-l vad si sa-l revad de cateva ori...

Daca ar fi filmul meu ... deSade ar fi parte din el... cei doi s-ar chinui unul pe altul si fiecare s-ar lasa chinuit cu precizie religioasa pana ar ajunge intr-un impas in care n-ar mai stii ce sa-si faca... iar acel impas s-ar numi iubire!

Dar este film romanesc... asa ca familiile prietenii si mai ales ortodoxia (inclusiv cea religioasa) vor aparea si vor clarifica totul!!

Tot zici ca stii de motoare (ceva nou pentru mine).. ... Recomanda-mi un motor... dar un motor de om 'normal'...libertatea si eul care un motor ti-o ofera e uneori mai intensa decat orice stiu!... meanwhile Vespa mea ma asteapta e rosie si are si ceva nerv in ea.. si e soare rece afara cum imi place... deci bye 4 now!...
r.




Sabbra spunea...

Buna dimineata Radu,

Inca nu e momentul sa spun ce cred eu AZI :)
Nu e nicidecum o regresie distructiva.
Pur si simplu a venit ACEL moment in care ma eliberez de amintirile trecutului si le pun pe blog. Ele nu-mi mai stau mie in minte, devin articole "cedate" cititorului.
La fel cum INCA nu a venit momentul sa spun cititorului CE imi doresc eu azi.
Imi place totusi cum ai punctat EU-ul :) EU-ul pe care ani de zile l-am daruit si pe care abia acum in redescopar :)
Cat despre motoare...sincer nu am cum sa iti recomand ceva. Trebuie sa incerci cat mai multe variante si sa hotarasti tu ce ti se potriveste cel mai bine. E ca si cu femeile. Nu poti merge pe recomandari pana nu testezi tu :)

Numai bine si multumesc pentru pareri.

Unknown spunea...

Ai dreptate, nu e momentul si mai ales nici locul sa dezbati ce-ti doresti. Ma intreb insa, legat de pseudo-discutia ta, daca eram la o cafea impreuna duminica dimineatza daca nu aveam o conversatie mult mai diferita. Nu stiu daca o sa aflu asta prea curand, dar am intentia in mine sa aflu.. candva!

Sa-ti spun sa te bucuri ca ti-ai putut darui eul sau crolarul cu 'sa-ti inveti lectia'... eu zic ca ar fi ipocrit si tipa nu sunt oricum sa inteleg cum a fost pentru tine... Ce cred si pe undeva stiu chiar bine esta ca daca nu-ti vinzi eul si ti l-ai tinut sincer chiar daca nu liber, EUL (ca si ingerul) ti se intorc intotdeauna inapoi - desi unul este poate cam caftit si nedorit de nimeni ca un copil al nimanui imediat ce il imbracam in alte haine ii punem alta armura, il facem mai mandru e gata de orice si isi intra in rol ...si cautam alte mori de vant sa ne luptam cu ele, preferabil mai bune!..mai trebuie si un pic de curaj insa si poate mai multa sinceritate fatza de noi ca sa iasa mai bine next time!...

Daca nu, atunci ajungem la mentalitatea Try Before You Buy.. care mi-o oferi chiar tu legat de motociclete.. Sau la mentaliatea Oh I Need This Cos My Friends Have One! Ce sa-i fac sunt mai naiv si mai pervers de atit, inca cred ca ce-mi place trebuie sa ma placa si el inapoi sa-mi dea cate un semn, sa-mi vorbeasca, riscul are farmecul sau e vorba de gustul nou pe care ti-l dezvolti din cel pe care il ai - si nu ma refer exclusiv la motociclete! Intrebarea oblica era oricum ce motocicleta ii place eului tau de azi?

Sabbra spunea...

Of of of :)
Trebuia sa ma intrebi pur si simplu CE motocicleta imi place, daca asta vroiai sa stii.
Favorita mea este Kawasaki Vulcan.
Totusi, motorul cu care m-am descurcat cel mai si cel mai bine a fost Yamaha Tricker. Este usor de manevrat si fiabil. Insa...prefer chopperele :P

Anonim spunea...

ah am uitat cu tine trebuie sa fiu la obiect si precis asta cand nu trebuie sa te citesc printre randuri :p OK imi plac chopperele dar cred ca prefer cruiserele mai mari sau mai mici gen Honda Rebel sau Suzuki Marauder din mai multe motive.