duminică, 29 septembrie 2013

Ganduri cu de toate

M-am rasucit in plapuma...Jumatate din mine era inca in vis si celalta jumatate era constienta ca am 3 rinichi si o vezica plina... Nemo miauna insistent. Ah ce ma enerveaza cand e asa hamesit! Imi vine sa-l ucid! Sau sa-i dau o tona de mancare...sa-l las sa se sinucida!
Cu ochii inchisi m-am dat jos din pat si mi-am spus ca nici nu trebuie sa ma trezesc. Fac pipi, ii pun niste mancare matului si in cateva secunde ma strecor inapoi sub pilota mea iubita cu nivel de caldura 7.
In doar cateva secunde eram din nou in asternuturi. Mmmmmmm...si nimic n-o sa ne desparta!
Iar vecinul de deasupra...telepatic cum e el...a inceput sa-mi "cante" la bormasina. 
"Zen iubita mea! Iti faci o cafea fierbinte cu muuuulta scortisoara si o bei in pat..."
Cafea fierbinte, scortisoara...si...bormasina vecinului.
Afara...ploua. Prima zi cu adevarat urata. Toamna.
Hai la sala. Hai!
[...]
Priveam pe geam la cerul gri, la frunzele galbene abuzate de vant si la pustiul de afara si ... nimic. Niciun sentiment negativ. Nu depresie, nu astenie, nu tristete, nu...nimic.
Am aprins un betisor parfumat cu aroma de lavanda, mi-am facut un ceai de..lavanda...(cu scortisoara bineinteles) si am ascultat linistea. 
Apoi m-am mutat intr-o cada cu spuma si am schimbat ceaiul pe un pahar de vin si linistea pe o carte de-a lui Henry Miller.
E primul weekend dupa mult timp, pe care-l petrec eu cu mine si ... atat. Aveam nevoie de mine. Ma tot caut de ceva vreme...Inca nu m-am (re)gasit asa cum as fi vrut. Inca am nevoie din cand in cand sa ma uit la mine in oglinda si sa ma cert, sa ma iert sau sa ma iubesc.
Sunt iubita mea. Ma iubesc. Ma alint, ma prostesc, ma mint ca maine am voie clatite cu ciocolata si banane... Sunt eu cu mine si e BINE.
Am o tona de ganduri nespuse si nescrise dar nu tanjesc sa le impart cu voi. Toate la timpul lor.

Inca ma bucur ca e azi. Recunosc: am emotii. Urmeaza o saptamana grea pentru mine. 


Eram la farmacie, imi cumparam Vitamina C cu propolis si am intrebat farmacista cum as putea sa-mi fac si eu un card.
"Vi-l fac eu acum pe loc, trebuie doar sa-mi spuneti numele dumneavoastra si..."
"Pai...da...dar in curand am sa-mi schimb numele si...n-are rost sa ma incurc cu vechiul nume"
"Ah..va schimbati numele...Felicitari!"
"Da...multumesc...doar ca schimbarea e in alt sens..."
"Vai...imi pare rau!"
"Nu, era mai bine cand m-ati felicitat. Ramaneti in zona aia"
(zambet confuz)

O saptamana usoara si voua. Sa ne citim cu bine :)


Un comentariu:

Anonim spunea...

super ganduri!!!! cu astfel de infuzie de optimism chiar si o toamna urata ti se poate parea mai frumoasa ;)