miercuri, 21 august 2013

O gara goala si o lume doar a mea :)

Abia acum, pe ultima suta de metri inainte de concediu mi-am dat seama ca sunt oarecum obosita...Ca am nevoie sa evadez putin din Bucurestiul canicular si prafuit si mult prea populat (chiar si-n plin sezon de concedii).
Oboseala mea tine mai mult de trairile ultimului an, de chestii pe langa care am trecut precum un tren rapid ce nu opreste in fiece halta.
Frumoasa Scarlet O'Hara in celebrul film "Pe aripile vantului" avea o replica incredibila : "la asta ma voi gandi maine". Asa ca am ales si eu acest mâine pentru a depozita toate grijile, temerile sau sentimentele negative. Si a functionat.

Iata-ma cu mintea plina de vacanta, activitati de relaxare, soare, piscina, aer curat si lucruri de pus in bagaje. Si cu toate aceste preocupari "serioase" am simtit dintr-o data o strangere de inima...

"Cristina cine te conduce la gara?"
"Cine sa ma conduca?! Merg singura"
"Dar cine te va astepta cand te intorci?"
"Nimeni..."
"Cristina, de cand nu te-a mai asteptam nimeni in gara?"
"Cred ca intotdeauna m-a asteptat cineva..."

Apoi am inceput sa-mi scormonesc prin amintiri dupa dimineti sau seri in care eu m-am intors in Bucuresti cu trenul intr-o Gara de Nord in care nu ma astepta nimeni bucuros ca am revenit.

In doar cateva clipe mi-am dat seama cat de ridicole sunt aceste ganduri si conversatii dintre mine si mine.
"Cristina, DACA vrei sa te astepte cineva (oricine) in gara atunci cand te intorci din vacanta, trebuie DOAR sa o SPUI. Esti constienta de asta nu-i asa?"
Stiu, dar nu vroiam sa deranjez pe nimeni la 6 dimineata.
Nu Cristina, nu asta vreau sa subliniez. Ideea esentiala este ca indiferent de ora la care te intorci ai oameni (multi chiar) care s-ar bucura sa te intampine si pe care chiar poti conta sa fie acolo.
Am. Chiar am.
Pai si atunci? Despre ce vorbim?
Nu stiu...aveam nevoie de o re-cofirmare a mea...a oamenilor ce se bucura sa existe in viata mea..."

Cum spuneam. Sunt usor obosita, e normal. Vreau sa dorm pana la 100, sa ma arda soarele lui august, sa mananc cele mai delicioase tampenii, sa inot kilometri si sa dansez cum n-am mai dansat de prea multa vreme.
Atata timp cat oamenii mei frumosi sunt la un telefon distanta inseamna ca am si eu un merit in asta, nu-i asa?
Dar, stati linistiti dragilor. Ma descurc.

Ca intotdeauna :)

5 comentarii:

Nimeni spunea...

I'll be here.

Sabbra spunea...

:)
ma enerveaza pseudonimul tau!

schimba-l sau iti dau desteptarea la 5 dimi :))

RAIDER spunea...

Daca-i fara covor rosu, fanfara, floricele si alte d`astea, ii degeaba.
Pe de alta parte, e nasol in Gara de Nord fiindca peroanele erau foarte jos fata de scara trenului ultima data cand am fost acolo. Pentru o lady cu fusta...e aiurea rau sa nu te prinda nimeni in brate cand te dai jos din tren.

Anonim spunea...

Hope you had a great holiday and you have plenty time to recharge your batteries.
I feel sorry for you when I see you take things too seriously before going on vacation.
I can not say I'm not a little disappointed that you did not expect anyone at North Station in Bucharest some friends maybe, but you prefer to live away from home.
Who was always for your home will always be there bet on it.
August is gone, leave over, so how much weight you put on yourself, how many times you went swimming, and how much you dance?
You've always been a resourceful woman of the you need to be proud of your accomplishments.
Be safe and have a great day!
AFP

Sabbra spunea...

I had a wonderful holiday thank you :)
I came back a bit fatter :)) but I lost the weight already after 2 weeks of intense gym time :)