duminică, 18 august 2013

Despre tot

Două persoane mi-au spus acum două luni aşa : "Cristina, începe cea mai frumoasă perioadă din viaţa ta!"
Una dintre aceste două persoane este mama şi mă gândeam că o spune pentru că sunt copilul ei şi...trebuie să mă încurajeze... Iar cealaltă persoană (Kiki, I love you) mă gândeam că o spune din dorinţa de a fi alături de mine şi de a mă ambiţiona...

Ieri dimineaţă, devreme, la 5, după o noapte de dans şi râs şi shot-uri de sambuca, în timp ce priveam pe geamul taxi-ului şi mă simţeam precum Carrie Bradshaw din Sex and The City în dimineţile ei de after-party...mi-am dat seama că ar suna ostentativ şi lăudăros dacă aş începe acum să afirm că sunt fericită...
Plus că, în mintea mea încercam să trăiesc cât mai mult momentul şi să nu-mi împart astfel de revelaţii cu nimeni.
Dar, aşa cum mi-am promis de curând : 1 -> nu mai las lucrurile nespuse indiferent ce ; şi 2 -> refuz să-mi mai fie vreodată frică.
Aşa că, iată şi cugetările:
Mamă, îţi multumesc că ai avut (încă o dată) răbdarea să aştepţi cuminte pe margine până îmi cresc aripile şi îmi pot lua singură zborul.
Kiki, mie-mi place mult-mult de tot atunci când oamenii îmi spun că am avut dreptate şi mai ales că am avut un aport pozitiv în viaţa lor. Ai avut dreptate (plus aportul)  :)

Încă o dată ştiu/simt/trăiesc/învăţ că lucrurile se întâmplă exact în momentul în care trebuie să se întâmple şi când suntem cu adevărat pregătiţi să le trăim.
Deşi nu-mi vine să cred uneori că eu sunt personajul principal din filmul pe care-l trăiesc (departe de clişee americane sau lumini ale reflectoarelor) şi mă întreb cum de am stat ascunsă atâta timp, tot eu ajung, în secunda imediat următoare, la concluzia că nici într-un alt moment al vieţii mele n-aş fi ştiut să savurez şi să gestionez mai bine ce mi se întâmplă.

Nefiind nimic ostentativ, nu-mi voi glorifica momentul. Este pur şi simplu o constatare a mea, un motiv al zâmbetelor mele din timpul cafelei cu scorţişoară.
NU este apogeul. Am să simt şi, probabil, am să descriu aici (ca să împart şi cu voi) momentul perfect ce va să vină.

Când.



(da, printre rânduri, ultimul cuvânt al acestui articol face referire la titlul precedentului)


Niciun comentariu: