joi, 9 mai 2013

Femeia perfecta e cu happy end

:)
Revedem (amandoi) serialul House MD pentru ca ne era dor de umorul acid al protagonistului si, in plus, ne stimulam ipohondria acuzandu-ne reciproc de toate bolile din lume. Da, ne tinem in priza, ce mai :)
Anyways, pentru ca orice lucru bun o da mai devreme sau mai tarziu in bara, acest serial are un episod dedicat multi-femeilor de succes. Doctorita, directoare de spital, proaspata mama adoptiva si iubita pasionala este pusa in prim plan pentru a da un dram de speranta spectatoarei ce vrea sa "Se poata!".
Sa ma judece wonder-women-urile de pretutindeni care-si sacrifica viata construind cariera si culmea, reusesc miraculos sa transforme ziua intr-una de 48 de ore, 24 la job, 3-4 la sala, restul cu plodul si inca doua minute facand amor salbatic (pentru ca DA, atunci cand esti wonder-woman n-ai nevoie de mai mult de doua minute ca sa simti placerea maxima).
Nu zic ca nu se poate sa fii bun la job, sexy in timpul liber, matern/patern cu aia micii si pasional de la brau in jos atunci cand e cazul. Doamne Fereste!
Acum insa, astept sa-mi spuneti voi, astia cu mai multi prieteni decat mine, DACA ati cunoscut vreo super-femeie perfecta pe toate planurile. Si da, exageram. Vreau sa cunosc femeia care da stingerea la firma, ajunge acasa si reuseste cumva sa fie mama eroina, apoi mai prinde 4-5 ore de somn in care reuseste sa-si regenereze fizicul de invidiat; dis-de-dimineata isi face constiincioasa exercitiile (altfel nu-mi explic super fizicul), apoi da un nou sens zilei celui mic, apoi re-devine amanta memorabila a iubitului sau si apoi e fresh, desprinsa din reviste, sa inceapa o noua zi la birou.

Pentru ca eu daca dorm mai putin de 8 ore pe noapte am crima in priviri, merg impleticindu-ma pana la bucatarie si-i pun lui Nemo un cartof in bolul de mancare, in loc de crontonele. Apoi incerc sa ma spal pe dinti cu fond de ten. Apoi incerc sa fiu seducatoare cu sotul meu dar cand il iau in brate ma ia somnul si mai adorm vreo 15 minute.... Imi dau seama ca mai am 10 minute sa ies din casa si "decid" brusc sa ma imbrac lejer in jeansi, sa ma incalt cu tenisi si sa mizez pe frumusetea naturala a lipsei de machiaj si a parului prins in coada. O zi la birou, desi imi iubesc jobul si colegii, poate sa ma oboseasca uneori cat pentru o saptamana intreaga iar seara la sala, recunosc, imi dau ultimul dram de suflare. Cand ajung acasa si fac putina ordine o mai fac si de ochii soacrei, iar gatitul ala delicios cu laude se intampla mai mult in weekend. Si n-am inclus deloc copilul, nici macar n-am loc sa ma gandesc la asta!
ESTE POSIBIL sa ma trezesc odihnita, sa ma fac frumoasa, sa-mi iubesc cu foc barbatul si sa stralucesc la munca iar apoi sa ma fac apetisanta la sala. Dar nu zilnic. Ca nu-s perfecta.

Asta e concluzia dezamagitoare de azi: eu nu sunt femeia perfecta :)
Dar vreau s-o cunosc!

Un comentariu:

Ana spunea...

Nu exista :-)) e doar in filme, prezentata ca un ideal asa, spre care sa tindem :-)
Dar na, asteptam cunoscutii din cercul doamnei Marissa Mayer :-))