luni, 19 noiembrie 2012

Ganduri multe, timp putin

Mi-am intrat intr-un ritm rapid. Imi place, il ador, alerg de dimineata pana seara, alerg chiar si-n somn, ma trezesc cu hainele ude, ca si cum tocmai as fi trecut de linia de sosire din vis.
Nu am intrat in hibernarea de toamna, din contra, simt ca traiesc cu toata fiinta mea, totul.
Nu inteleg de unde, sau de ce puseul asta de viata, imi trec zilele atat de repede, atat de usor si parca abia ajung sa implinesc jumatate din lucrurile pe care mi le propun.
Nu-mi ramane timp de gandire, totul mi se intampla acum, pe loc, trebuie sa stiu, sa fiu hotarata...sa nu ezit.
Ati citit deja cativa de "nu" toti inspre un pozitiv.
Gadurile sunt, din belsug, asezate gramada, unele mai linistite si rabdatoare, altele nebune si abia tinute in frau. Dar timpul, bata-l vina, timpul nu-i, sa le astern, sa le cuget, sa le scriu, sa le spun. Si uneori chiar raman cu gandul pe jumate...gandit :)
Imi promit ca las aici pe blog macar cate o propozitie scrisa, sa nu-mi pierd ideea...sa construiesc acest puzzle din ganduri si trairi, dar imi incalc promisiunea. Cu mine imi permit sa nu fiu respectabila, punctuala sau de cuvant :) Glumesc :)

Revin, curand, cu toate cuvintele la mine!

Niciun comentariu: