marți, 23 octombrie 2012

Devotata, din nou!

In 2008, tot cam pe vremea asta, urlam pe blog ca vreau sa primesc de ziua mea bilete la concertul Depeche Mode din 16.05.2009.
Am plans de fericire, i-am asteptam cu emotie si am suferit o dezamagire profunda cand au anulat concertele din Bucuresti si Sofia pentru ca aveam bilete la ambele show-uri.

Azi, marti, singura zi din saptamana in care eu sunt superstitioasa datorita celor "3 ceasuri rele" am aflat ca ei, David Gahan, Martin Gore si Andy Fletcher, adica Depeche Mode concerteaza pe 15 mai 2013 in Bucuresti. Sa descriu momentul si euforia cu care am primit vestea...ar fi de prisos. Dar mi-ar placea la nebunie sa-mi incep fiecare zi cu asemenea vesti bune!

Apoi, pe la pranz, cand am iesit sa-mi iau ceva de mancare, am vazut ceva incredibil :un fluture! La o trecere de pietoni pe Calea Victoriei, in orasul asta aglomerat si poluat fara pic de verdeata in jur, la final de octombrie, un fluture maaaare si colorat, ca si cei de la tara de la bunica mea, de cand eram mica, zbura vesel si aproape ca s-a asezat pe umarul unei femei ce astepta culoarea verde....

A fost atat de frumos momentul incat am inceput sa tip catre colegii mei "un fluture, un fluturas!" mai mult sa ma conving ca nu am vedenii, sa sa-i am "de martori" in cazul in care nu ma crede cineva...

ca...de laudat, m-am laudat apoi peste tot :)

E un semn bun, cred eu!




Un comentariu:

bluedrop spunea...

:)) de ai stii tu, sabbra, cat de mult imi plac mie fluturii...si lui bubu meu :)da, astfel de momente apar numai in ochii celor ce vor sa vada si stiu sa se bucure de libertate. iar tu...vezi, stii si esti libera, precum fluturii :)
e ca in filmul @dansand cu fluturii@, cu goldie hawn.