marți, 4 septembrie 2012

Timpurie...astenie...

...de toamna :)
Cand am constientizat prima oara toamna ca anotimp diferit eram in vizita la bunica mea, (din partea tatalui de data asta) ma uitam pe geam si admiram padurea in toata splendoarea ei. Era un amestec de rosu cu portocaliu, galben si din cand in cand pete verzi. Ruginiul predomina atat de strident parca era o boala a padurii...
Apoi mi-a spus tata ca a venit toamna si ca urmeaza ziua mea. Asa am inceput sa asociez copacii sangerii sau hepatici cu luna in care mi se pregatesc cadouri :)
M-am intors dupa 8 zile de lenevit in arsita soarelui cu nisip in par si valuri in urechi intr-un Bucuresti agitat si tomnatic. Desi n-am cautat inca nici un copac muribund am o senzatie profunda de toamna.
Imi venea sa ma apuc de pus muraturi. M-am resemnat in schimb cu o simpla...curatenie "de toamna" in sifonier.
Clepsidra plina de zile caniculare aproape ca s-a epuizat. Visez timid la o toamna luuuunga si calduta... si la zile ploioase si gri cat mai putine.
Am buzunarele pline de cuvinte noi, bagajele pline de ganduri ce se vor spuse.

...in curand!


Niciun comentariu: