miercuri, 27 iunie 2012

Oamenii frumosi se trezesc devreme....

....azi am facut-o si eu :)

Stiti voi zicala din batrani "cine se trezeste de dimineata, departe ajunge" ? Eh, azi, la 8, trecute, fix, eram infloritoare si zglobie, pe la Piata Victoriei, inspre (fiti atenti) metrou .
Merg extrem de rar cu metroul (sau cu orice fel de transport public in comun) pentru ca ador sa merg pe jos,  unde mai pui ca "face picioru' frumos" si am ocazia sa casc ochii pe la toate minunatiile naturii, de la lighioane, la cladiri si de la oameni sarmani la adevarate monumente de chirurgie plastica :)
Cum spuneam, nu merg des cu metroul asa ca totul devine o adevarata aventura pentru mine.
Azi dimineata, ca despre asta vreau sa vorbim, am vazut o adevarata explozie de femei frumoase. Muuuulteeee!
Atat de multe incat am impresia ca toate femeile frumoase din Bucuresti sunt corporatiste si merg cu metroul, devreme dimineata. Sa ne intelegem, nu vorbesc aici despre specia numita pitzipoanca vulgara, atent intretinuta de zeci de saloane de frumusete, bronzat, unghii false si fatete dentare. Vorbesc despre femei, cu adevarat frumoase, suple, aranjate, decente si elegante. Am vazut o adevarata parada de rochite superbe, cu bun gust alese, culori minunate, lungi, scurte, insa deloc vulgare. Fara machiaj in exces, fara dorinta de-a fi admirate, fara a-si etala decoltee sau "craci" , doamnele si domnisoarele grabite, cu parul in vant, punga de covrigi sau paharul de cafea, bronz subtil si semi-zambet EXISTA si se...trezesc devreme :)
Aproape ca-mi era rusine de trista mea concluzie de acum cateva saptamani, cum ca romanasii au chipuri inconfundabile de oameni tristi si nemultumiti.
Au inceput femeile sa fie frumoase pentru ELE, nu pentru EI :) ceea ce-mi place la nebunie si mi-era drag sa le admir. Felicitari!
Acum...dilema mea este urmatoarea : sa schimb traseul matinal de venit la job, in care am parte de exact aceleasi 3 pitzipoance, 2 eleve la arte si una bruneta-siliconata care trece pe langa Radisson la 9 trecute, fix, SAU sa ma trezesc cu o ora mai devreme si sa ma reapuc de mersul cu metroul?
Glumesc, desigur :) Nu renunt la a traversa Cismigiul :)

Si ca sa imi continui ziua cu un zambet pe buze, va mai spun ca undeva pe strada Batiste, aproape mi s-a oprit inima (fara sa fiu mentalista) cand am vazut alergand spre mine (frontal, din directie opusa) 3 catei blanosi cu limbile in aer. Eh, cateva secunde mai tarziu, au trecut pe langa mine, zguduindu-ma, ei de fapt alergau de un al 4-lea (chao-chao, rotunjor, grasut si plusat) si
erau veseli nevoie mare, happy to be alive, cum ar zice ...americanii :)

Ceea ce va doresc si voua!

Niciun comentariu: