marți, 13 decembrie 2011

13 ceasuri rele

Se spune ca marti sunt 3 ceasuri rele. Toate odata sau fiecare separat.
(Nu luati in seama jocurile de cuvinte pe care nu le intelegeti. Sunt prea destepte)

Nu sunt eu superstitioasa, dar de cate ori imi aduc aminte de astfel de zicale...parca se si implinesc. Astazi, mi-am adus aminte. Apoi am realizat ca e si 13.
Am si-un motan negru acasa, dar el e motivul pentru care nu cred in superstitii.

Insa pana acum nu-mi place deloc ziua de azi! Ceasurile nu sunt chiar rele, insa sunt acre. 13 nu aduce ghinion, insa miroase a tristete.
Si oricat de mult incerc sa-mi lipesc cu banda adeziva colturile gurii de urechi, sa fiu zen, sa rad cel mai mult din lume chiar daca nu-mi sunt intelese glumele...cand imi vad ochii pe un site de stiri ca niste imbecili au ucis un tigru pentru ca erau prea dobitoci sa-l tranchilizeze...mi se face o sila de tarisoara asta...
Apoi mai primesc inca vreo doua-trei vesti proaste, despre care nu va spui' da' tre' sa ma credeti pe cuvant.
Stau ascunsa-n laptopul meu cu crocodilu' din ou kinder si tot incerc sa vad culori mai multe si mai bune....

Ori...ziua inca nu s-a dus :(

3 comentarii:

erasmus spunea...

http://www.sorin-deprofundis.blogspot.com/
cineva care te cunoaște....

Mihaela spunea...

Marti....13.... a fost cu ghinion pentru un suflet care si-a facut bagajul in noaptea plina de ceata si a lasat in urma....multe....(si nu sunt superstitioasa nici eu....si 13 era cu noroc...sau...poate ghinionul pe care il vad acum se va transforma in noroc peste timp....)

Sabbra spunea...

Eu te asigur ca a fost noroc :) Si peste putin timp ai sa-ti dai seama si tu :)
TOTUL sau NIMIC! Alege TOTUL! alege PRIMA OARA!!!