marți, 15 noiembrie 2011

nasol...

am racit...
Pariasem cu mine ca anul acesta nu ma prinde nici o epidemie...M-am indopat cu echinacea, m-am infofolit cu 7 cojoace si 3 caciuli...degeaba!
Si cand pierzi un pariu cu tine insati e foarte agasant!

Am uitat ce inseamna sa bolesti, sa-ti simti capul greu, nasul curgand non-stop...ce mai...tot tacamul unei raceli grandioase si deloc gratioase...
Si, cum scorpia nu se dezice, imaginati-va ce inseamna sa ai o scorpie beteaga...acasa :) Care musca si inteapa :) intrebati-l pe Costin , hahaha!
Rasul e virtual desigur pentru ca in realitate sunt un mic monstrulet si ma auto-detest! Nu-mi mai simt gandurile in cap si Doamne, cata nevoie am sa scriu acum!
Obosesc mai ceva ca o bunicuta de 90 de ani si, bineinteles, e enervant sa nu-ti stapanesti propriile maini si picioare...
N-am mai fumat o tigara decenta de vineri...de fapt am fumat sambata dar m-a ars atat de tare pe piept incat ma gandeam ca e aghiasma sau tamaie, iar eu, fata aia mica, cucuveaua din Exorcistul.
Poate reusesc sa renunt de tot la viciul asta... poate...

Vroiam sa mai spun cate ceva, dar mi-am pierdut sirul ideilor (si asta e unul dintre efecte), asa ca...
raman in bula mea de plastic, eu si fanteziile mele bolnave :)

Niciun comentariu: