joi, 10 noiembrie 2011

Cu umbrela

Au inceput ploile in Bucuresti....
Iar eu am cea mai mare umbrela de ploaie :) Aproape cat o umbrela de plaja.
Am parcurs minunatul drum de acasa, la birou, scrijelind peretii cladirilor si geamurile masinilor parcate pe trotuare...
Pana la un punct eram atat de morocanoasa chinuindu-ma sa nu ma ia vantul pe sus incat nici n-am observat privirile mirate si chiar invidioase ale trecatorilor...
apoi am auzit : "uite asta umbrela!"
Si-am zambit...stiam ca nu se vede de sub imensa mea cupola :)

Apoi mi-au venit gandurile veninoase si-mi inchipuiam o umbrela cu tepi care chiar sa-mi protejeze traseul de cei ce nu se dau la o parte desi te vad facand eforturi grave sa-ti stapanesti...umbrela :)
si un mesaj bine tiparit: "what the fuck are you looking at? YES, I like BIG things!"

Un comentariu:

Vali spunea...

parca te si vad ca Mary Poppins aterizand direct in scaunul de la birou :))))