miercuri, 19 mai 2010

Doi ani de blog

Astazi coltul meu de internet implineste doi ani :)
Am inceput cu roz, am continuat sa umplu pagini de blog cu ganduri peste ganduri lasand bucati din mine in toata arhiva ultimilor doi ani.
Poate am evoluat, cu siguranta m-am schimbat, categoric am invatat muuulte in ultimii doi ani.
Am ales roz, pentru blog, din mai multe motive ; unul dintre ele evident e ironia. Pot sa fiu roz fara sa fiu vulgara, pot sa fiu blonda si roz dar cu spini pe spinare, pot sa fac orice e roz in universul meu virtual pentru ca roz-ul meu inseamna renuntarea la negru.

Am inceput sa scriu ca o continuare a personalitatii mele, dorindu-mi sa las aici toate gandurile gri, sa impart bucuriile cu cei ce ma indragesc, sa-mi descarc sufletul si sa-mi pastrez cuvintele pentru cei ce cred ca ma inteleg, sau, de ce nu, pentru mine, peste ani si ani.

Imi iubesc blogul, imi iubesc cititorii, chiar si cei ce n-au fost pe aceeasi lungime de unda cu mine.

Sunt incantata de cati oameni frumosi am cunoscut prin intermediul acestui blog si sunt multumita ca am reusit sa ajut la randul meu, fiind auzita/citita.

Pentru mine "blogul roz" e mai mult decat un jurnal online, e dovada vie ca omul evolueaza, ca omul se face auzit/ascultat, dovada ca exista cuvinte, e de fapt o bucatica din sufletul meu, un copil virtual...
E drept ca mi-ar fi placut s-avem o petrecere, cu toti cei ce ma citesc, cu toti cei pentru care am scris (inclusiv Depeche Mode hahaha) sa uitam de zile gri, de nori sau ganduri cetoase...
Astazi, in mijloc de saptamana prefer totusi sa multumesc tuturor oamenilor frumosi vizitatori ai coltului meu roz si sa sper ca nu va trece prea mult pana sa tinem totus petrecerea de blog, il asteptam sa creasca mai mare si sa se elibereze putin agenda Depeche Mode :))

7 comentarii:

Liana spunea...

La Multi Ani!

LiaLia spunea...

Happy Blog Day :) Să scrii întotdeauna cum îţi place, despre ce îţi vine, să nu te cenzurezi niciodată, deşi vei provoca controverse şi isterii. Îţi doresc să evoluezi în continuare, să fii veşnic deschisă, cât mai mult roz şi cât mai puţin negru :) Te pupez!

Sasha spunea...

La mului, multi ani inainte, fata frumoasa! Si la cat mai dese intalniri cu rozul din tine (roz este o alta culoare a chakrei inimii, in afara de verde), este DIN BELSUG inauntrul tau culoarea asta! Chiar daca te incapatanezi tu sa il drapezi inca in falduri de negru...

La multi ani si multumesc tare ca esti mereu langa noi, Sabbra!

Anonim spunea...

La multi draga mea! de doua ori..si tie dar si noua..se fac 2 ani de cand ne cunoastem, nu-i asa?
Imi amintesc si acum ca te-am sunat timid :) si tu fumai o tigare in balon..erai la Baia Mare
Te imbratisez cu multa iubire. :)
Ghiuli

Sabbra spunea...

Multumesc Liana, multumesc Lia si pupez la loc!
Sasha abia astept sa ne vedem sa ne pupam, ce mai!
Si Ghiuli ai fost umarul pe care-am plans cand am avut nevoie, chiar daca erau sute de km intre noi :) te imbratisez!

Anonim spunea...

La multi ani! Mi-ai amintit de Pinky and The Brain pt ca ai vb de roz dar si pt ca tu reusesti sa fii uneori ambele personaje intr-unul singur, acida-copilaroasa, simpatica-serioasa si lista poate continua. La cat mai multi ani in blogosfera!
Ana

Pasiunea spunea...

La multi ani si la mai mare....