luni, 17 mai 2010

AC/DC rocked Bucharest!

De obicei cand raman fara cuvinte ma folosesc de imagini. As vrea sa va pot spune/arata cat de bestial a fost concertul AC/DC!
Cata energie, cata muzica, cata chitara, cata istorie!
N-am fost niciodata un fan infocat al acestei trupe dar mi-am dorit sa merg la concert de dragul muzicii pe care-o stapanesc (da, ei chiar o stapanesc!) de atata vreme.
Desi m-am inghesuit cu alti peste 60 000 de oameni, desi am stat mai bine de 5 ore in picioare, am stat la cozi interminale pentru a ajunge la toaletele ecologice, desi inca mai avem multe de invatat (noi romanii) despre cum ar trebui sa ne comportam la concerte, AC/DC a zguduit capitala, a zguduit copiii rebeli din fiecare adult prezent la cantarea lor.
Si-au cantat, si-au dansat asa cum eu visez sa apuc s-o fac la anii lor!

- in drum spre...

















- trupa Down in deschidere
















- multimea crestea
















- Angus!













- aceeasi voce!













- cel mai aproape de scena!












- delir in multime






- apogeul





8 comentarii:

Sonia spunea...

A fost sublim ! Imi pare rau ca nu ne-am intalnit acolo :)))

LiaLia spunea...

Ce tare!!! Şi ce outfit de roackeriţă aveai :D Bravo, pisicuţă :)

Sabbra spunea...

@ Sonia !!! am uitat ca mergeti si voi :( of!
dar ma bucur ca v-a placut la fel de mult cum ne-a pacut noua!

@ Lia - oufit-urile exista, au fost doar scoase de la naftalina. Nu m-am dezis si mi-am luat tenisii roz cu sclipici ca sa-mi aminteasca ca oricat de neagra (am fost) sunt mai am cate-o scapare :)

gigix spunea...

multumiri pt poze:)

AlexSm1th spunea...

Ca sa-ti placa AC/DC nu trebuie sa fi fan. E necesar doar sa te lasi curentata - adicalea sa asculti - muzica lor. Apoi devi fan sau doar iti place :) Muzica e sublima, iar ei canta perfect.
Ref. la concert: o mare de oameni cu care nu te cunosti dar rezonezi perfect pe o muzica perfecta intr-o baie de lumini.

danCh spunea...

brava Doamna! ma bucur ca v-a placut! sper sa ne vedem la Sonishphere ;)

Blogonaut spunea...

Ce tari sunt pozele!

Sabbra spunea...

Dane mi-ar palcea sa merg la Sonishphere inca nu stiu nimic sigur :P
Ma bucur ca v-au placut pozele :) mai am :))