duminică, 31 ianuarie 2010

I dont fit in this world

Da, asa am vrut s-o spun, in engleza. Imi plac englezismele.
Si-mi mai place civilizatia si bunul simt, sinceritatea , profesionalismul, educatia...ironiile fine, decenta...simplitatea umana fara adaos de silicon sau prostie.
Asa ca...trebuie sa-mi gasesc serios o padure in care as putea sa ma retrag, sau o cariera in sihastrie.
Vreau o lume in care poti sa zambesti dezinteresat si din suflet, nu pentru ca asa trebuie, nu ca sa razi fortat la glume stupide, nu ca sa fi politicos cu cel ce nu e deloc politicos.
M-as astepta sa traiesc printre oameni care au macar un minimum de bun simt...Astazi insa nesimtirea este o "calitate" studiata inca de pe bancile scolii, progeniturile noastre/voastre invata sa-si cultive lipsa de respect pana la stadiul de grotesc. Trimitem in societate specimene construite din bucati de prostie, stupizenie, nesimtire, dizgratioase, tupeiste.
Iar eu fac parte din aceasta societate?!? Da, din pacate, da.
Am incercat o perioada sa ma integrez in multime. Am reusit, schiopatand totusi, traind pentru mirosul de sange fara a conta al cui e. Am invatat meseria, ma pricep de minune la ea. Pana am inceput sa musc si din mine, pentru ca nu ma mai placeam. Sau ca gest reflex.

Abia astept sa mi se atraga atentia ca sunt superficiala, ignoranta, critica sau rea. Abia astept sa fiu renegata de natie, de cei cu patriotism in sange de cei ce se lauda ca sunt mai destepti decat mine. Sau nu?
Am vrut sa caut bucatele de optimism, sa gasesc oamenii frumosi din lume, sa ma bucur de o minte limpede si de o atitudine pozitiva.
Oh well...guess what? O fi stand frumusetea in ochii privitorului insa imi voi consuma darul vederii cu atata acid in jur.
Mi-e lene sa incerc sa mai fac ordine in societate, in viata de zi cu zi, in jurul cercurilor in care ma invart.
Mi-e mila de mine sa fiu eu cea care "lasa de la ea" pentru ca am obosit sa lupt.
Oamenii vor continua sa judece in necunostinta de cauza , sa blameze pentru ca e cea mai simpla metoda, sa-si odihneasca inteligenta la adapost de creier, sa fie duali pana la nivel de atom.
N-am incercat inca toata lumea insa cea pe care am incercat-o deja e clar ca nu mi se potriveste.
Am depus eforturi mari sa invat sa iubesc, sa daruiesc, sa cred, sa traiesc ...iar acum am senzatia ca EU, omul, sunt de fapt din ce in ce mai nesemnificativ pentru ca incerc sa intind mana in loc sa dau cu pumnul.
Vreau sa invat sa fiu o ignoranta. Deschiderea totala a sufletului ne lasa face sa ne pierdem armura protectoare. Cu care cred ca ne nastem de altfel. Unii insa o dau jos, altii isi monteaza sulite.
Mi-a disparut setea de cunoastere, de intelegere, de bunatate, de rabdare.
Daca nu pot nici sa-i iubesc nici sa ma lupt cu ei prefer sa-i ignor, sa mi-i sterg din minte, sa devin o narcisista - egoista care isi cladeste din nou bula de sticla pentru a se tine departe de cei mai multi dintre oameni.
Va marturisesc ca si veninul meu e mortal doar ca-l folosesc in scopuri cosmetice, nicidecum pentru a ucide nemotivat.

Fara nici un motiv anume, spun si eu cum spunea MJ intr-un cantec: "I'm bad!"




just wait and see.

7 comentarii:

Anonim spunea...

gata cu chestiile pufoase, rozul si parul blond platinat? Back to black, huh?

Sabbra spunea...

Hmmm...black, my first love, nu cred ca e o stare de spirit, e un fel de-a fi...Asadar n-are rost sa-mi arunc papucii de casa, aia roz si pufosi...
O sa fiu undercover pentru o vreme :)
O sa fiu eu, fara atat de multa toleranta si cu mai multa indiferenta :)

AlexSm1th spunea...

Haha! Citeam si-mi era teama ca e depresia instalata :) Sa inteleg ca pana la urma te-ai tratat cu o limonada fara urma de zahar sau miere !?
Doara stim - cred ca deja e o axioma - ca lumea e ticaloasa si nu ne merita. Ca suntem mai buni decat isi pot ei imagina ca am putea fi.
Eu cred ca e relativ (Einstein nu putea sa fie mai explicit?)simplu: cine e prost - a se citi bivol / nesimtit / rau / ... - la doi pasi de tine, e asa si peste mari si tari. La fel stau lucrurile cu aia destepti. So, ideaua este sa cerni (se vede clar, nu e loc de confuzie) si pe aia din prima categorie sa-i amendezi ;)

Sabbra spunea...

:)) domnule Smith sunteti original ca de obicei. Eu chiar mi-am propus sa taxez de ieri incolo orice urma de nesimtire...si nu numai :P

gigix spunea...

esti superficiala, ignoranta, critica si rea. :D

superficiala... nuuu, ignoranta... ha! un scorpion ignorant:) poor joke. critica..ohhhhh da. si rea-rea-rea-rea-reaaa.

aberez:)

Sasha spunea...

...iar eu am invatat - si mi se reainteste in fiecare zi - ca nu e niciodata "about the others"... e intotdeauna "about ourselves". Altfel spus, il citez din nou pe Ghandi si zic "Fii TU schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume".

Pentru ca niciodata ceilalti, cei pe care ii injuram si acuzam, nu ne ies in cale ca sa ne faca rau. Ci ca sa ne invete despre noi insine. Suntem oglinzi perfecte, unii pentru ceilalti.
Cu imbratisari, dintr-un loc in care invat despre mine in fiecare zi, ca n-am unde sa fug,
Laura

Sabbra spunea...

gigixule parca ai fi un scorpion :P

Laura, stiu, si ai dreptate, chiar ai...doar ca in acest moment am ajuns sa ma simt incoltita de oameni rai...
cumva tot eu le-am deschis usa spre mine pe principiul "intoarce si celalalt obraz" iar acum vreau sa nu mai permit lovituri...
Am incercat din rasputeri sa fiu eu altfel, sa fiu eu schimbarea lumii, evident n-am sa renunt, doar ca voi fi mult mai atenta la lumea din care fac parte...deocamdata.
Chiar cred ca am si eu rezervat un loc intr-o lume mai buna...