miercuri, 18 martie 2009

Viata in revers

Am cazut pe ganduri...si gandurile pe mine...dupa o lupta lunga, am ajuns la o idee geniala...
Vreau sa-mi traiesc viata in revers!
Poate cineva sa ma contrazica?
Anul acesta voi implinii din nou 24 de ani, la anul voi ajunge la 23, in doi ani o sa primesc iar 22 de pupicei, o sa ma decid sa-mi fac un tatuaj...
Pe la 21 de ani o sa-mi doresc o cariera, am sa incep sa ma orientez cu speranta-n priviri carte o companie care sa mearga mana-n mana cu facultatea pe care-o urmez...
La 20 de ani o sa bat cluburile, dansand nebuna pana dimineata, tot mi-era dor de Club A si de Barfly. Nu m-as satura niciodata sa transpir pe mese!
Pe la 19 ani o sa caut si-o sa gasesc Bucurestiul ca fiind cel mai mare si inspaimantator oras. Are sa-mi fie teama de el, dar promit sa-l invat si sa-l cuceresc!
La 18 ani, s-ar putea sa-i anunt pe-ai mei ca vreau sa ma intorc acasa...la rock-ul meu, la posterele de pe pereti, la pierce-ul din spranceana...oare ce-au sa spuna?
La 17 ani am de gand sa ma focusez pe liceu, e un an decisiv :)promit sa nu mai chiulesc!
La 16 ani o sa am toate problemele adolescentei, frustrarile societatii, o sa ma simt neinteleasa si-o sa ascult rock in timp ce "scriu poezii sangeroase". Toti demonii din lume...
La 15 ani am sa ma indragostesc...prima oara...si-am sa sufar prima oara, dupa care-am sa-mi promit ca nu ma mai indragostesc niciodata!
La 14 ani o sa-mi fac din nou buletinul! De data asta poate scap de tata si-mi trag un machiaj bun.
La 13 ani o sa fumez prima tigara...bineinteles am s-o pufai, si n-are sa-mi placa, asa c-o sa ma las! Pacat ca ai mei nu mai fumeaza, asa aveam de la cine sa...sustrag.
Stiu...va intrebati ce am sa fac mai jos de-atat...? La 5 ani? La 2? Va intreb...ati citit "copilul divin" al lui Bruckner? Poate va lamuriti putin...
Mai am zece ani la dispozitie de sarbatorit in revers, pana sa-mi dau seama ce-o sa fac cand scad sub limita adolescentei. E mai bine decat sa ma gandesc ca as putea sa am 25, 26, ...27?!?!
Ce stiu eu, copil nebun sa fac la 27 de ani? Dar la 30?! Sa ma apuc sa folosesc creme antirid, sa am probleme de oameni mari, sa planuiesc ascensiuni carieristice si sa am probleme locative?
Va rog sa ma sustineti in procesul viitor de tinerete, sa va bucurati alaturi de mine de pierderi controlate ale maturitatii si responsabilitatii.

La mai putini ani! Am mai scazut unul!

6 comentarii:

Sonia spunea...

Da' tu chiar ai o pasiune pe tema asta, si se pare ca ideea ta n-a avut atat de multe "succesuri" la Oscaruri anul asta. Sau nu stii despre ce vorbesc ? :)
Oricum, inteligent si frumos mod de a ne lua de mana si a ne duce retrospectiv prin anii tai. Tie chiar ti-ar placea sa mai traiesti o data tot ce ai trait si stii deja, cata vreme ai totusi in fata un necunoscut plin de surpize ?
O teorie personala d'a mea zice ca teama de imbatranire e a femeilor frumoase, alea urate n'au niciun stres. Si aici mai am putin de lucru ca nu stiu cum dreaq de io nu ma tem. Hm. Sau ma tem ? Da' urata nu's, asta'i clar si confirmat :D :D

Oricum, termina cu stresu ca faci riduri prematur :)

Glory Box spunea...

Eu te sustin intru intinerire ... Misto sa iti poti declara anii intr-o singura fraza. Ar trebui sa incerc chestia asta :)

LiaLia spunea...

Hahahahahaha, f tare ideea! :)) Honey, eu peste fix o săptămână fac 31 şi numai bine am învăţat să nu mă mai agit aiurea ca la 21, să nu mai fiu geloasă ca la 22, să ignor cu un zâmbet decât să mă isterizez de să-mi dea borşul pe nas ca la 24, să nu mă mai cramponez de job şi să dorm la birou ca la 25, să nu îmi mai fie teamă de the scary 30's ca la 27 :D Şi mă dau pe corp cu ulei de bebeluş şi pe faţă cu apă rece, că n-am riduri :p

Sabbra spunea...

Sonia - n-am zis domle ca as face aceleasi lucruri...tocmai ca am punctat finut ce as face diferit la fiecare an :)Hai mai ca ti-ar placea sa-mi "refaci" educatia din fraceda pruncie...recunoaste :)
Glory - de ce sa nu poti spune intr-o fraza anii tai??\
Lia...imi vine sa scot limba la tine! Tu nu ar trebui sa zici cati ani ai! adica...stii si tu ca in unele shopuri te intreaba de boletin :P

Sonia spunea...

@Lia - La multi ani ! iti zic acum pentru ca intr-o saptamana uit sigur (testat de multe ori)

@Cris - nu te-am educat niciodata femeie, te-am sfatuit doar :)

LiaLia spunea...

Hihihi, păi, tocmai de-aia îmi spun vârsta, să capăt şi eu puţin respect din partea celorlalţi :)))
Sonia, după cum ţi-am transmis şi la tine, NIMENI nu uită de ziua mea, că le spun eu că e :)))))