marți, 17 februarie 2009

Jocul meu preferat

Am primit iar leapsa, de la Lia :) Sunt innebunita sa ma joc, sa raspund la intrebari, asa ca stric sirul si n-o dau mai departe nimanui...sau...o poate lua oricine, cu conditia sa ma atentioneze, sunt curioasa ce mai zice lumea.
Asadar:

SUNT: Cristina
AS VREA: sa calatoresc prin toata lumea!
PASTREZ: mii si mii de ganduri, si toate cadourile primite din suflet.
MI-AS FI DORIT: sa traiesc in anii '30, sau in Roma antica
NU IMI PLACE: Bucurestiul mohorat, verdeata(in ciorba) si oamenii falsi
MA TEM: de cutremure, de insecte, de mine
AUD: doar cu urechea dreapta (dupa stufstock 2007)
IMI PARE RAU: ca am ranit cativa oameni
IMI PLAC: toate animalele
NU SUNT: in deplinatatea facultatilor mintale :)
DANSEZ: cu mare drag de cate ori am ocazia
NICIODATA: n-as vrea sa ma lovesc de cuvantul "niciodata"
RAR: ajung sa ma deschid cu adevarat
PLANG: foarte foarte greu...
NU SUNT INTOTDEAUNA: cea mai suportabila fiinta
NU IMI PLACE DE MINE: cand devin dramatica
SUNT CONFUZA: cand trebuie sa vorbesc, si nu sa scriu...
AM NEVOIE: de El (mine all mine) si de Nemo, zilnic!
AR TREBUI: sa lucrez mai mult la mine :P


Thats all folks'

3 comentarii:

Sonia spunea...

Foarte frumos, numa' ca am ceva reclamatii la "de ce am nevoie zilnic". Sincer ... Hai ma .. totusi ... :))))
Si Costin ce-a zis ?
Daca n-a zis inca, sa-mi zici ce zice :)))

Sabbra spunea...

Ba pe el il iubesc cel mai mult din lume, si nu doar ca am nevoie, ci chiar sunt dependenta :)
uite ca o sa si modific!
nu e vorba ca am omis, da am zis ca se subintelege :)

Sonia spunea...

Eu n-aveam nicio problema, doar ca tu era posibil sa ai :)))))))

Salutari si respecte domnului ! :)