miercuri, 18 februarie 2009

Ce mai fac piticii satanisti?

Am avut si am o saptamana isterica!
Luni dimineata m-am trezit dupa ce alarma telefonului i-a consumat juma' de baterie...M-am trezit aproape mai obosita decat adormisem seara...
Am constientizat ca e inceputul unei noi saptamani si mi s-au strepezit buzele...Am iesit din casa cu un bot tzuguiat, si o fata schimonosita-acra.
La birou dau ureche-n ureche cu oamenii care se plang de criza si de bugete mici...
Ziua de luni mi s-a parut incredibil de lunga, mi-am trait adolescenta, tineretea si intram in menopauza, imi venea sa google-uiesc azile de batrani...sau macar tovarasi de table/sah.
Marti a fost un copy-paste...cu un plus de trei ceasuri rele, undeva spre finalul zilei.
Asta din punct de vedere al activitatilor zilnice in miez de capitala europeana.
Din punct de vedere psihic...ma intretin de minune cu piticii satanisti...nu le scapa nimic. Au grija sa-mi furnizeze suficienta crima in priviri pentru toata lumea...
Sa dam vina pe pms (pre menstrual sindrom) si sa consideram o femeie in aceasta stare l-ar diseca pe Superman cu o mana, in timp ce cu cealalta isi reface delicat machiajul.
Dupa trei zile de indispozitie fizica si psihica, fara o explicatie anume, imi oblojesc ranile sperand la un weekend linistit...
Azi, dis de dimineata (not!) ridic capul din perna, parca putin mai odihnita, asteptand o raza de soare, dupa cum spuneau cei de la meteo ieri...Afara, viscol, ninsoare, cer gri, parca ar fi spumegat iarna de turbare!
O imagine numai buna de pus pe youtube ar fi fost a mea (tot dimineata), traseul casa-birou, cand o rafala de vant mi-a luat umbrela si a aruncat-o cat colo. Umbrela se rostogolea pe strada, iar blonda, cocotzata pe niste tocuri de 10 cm, alerga cu pletele-i in vant sa recupereze umbrela din trafic...Da, recunosc, am injurat de mi-au amortit buzele!
Nimic iesit din comun asadar...Zilele trec, eu fac pusee de tensiune, intru si ies din depresii, iau sah mat de la piticii satanisti, tanjesc dupa armonia spirituala si calmul care ma caracterizau in vremurile calde...

Explicatie simpla? Sa vina vara!!!

4 comentarii:

LiaLia spunea...

Eu zic să renunţi la tocurile de 10 :p Măcar până dă soarele.

Sabbra spunea...

Dar...dar...sunt cizmele meeeleee!cele mai frumaosee din lume :))

Sonia spunea...

Salutari piticilor satanisti. Mi se par criminali (adliteram :D) !!! :)))))

Sabbra spunea...

Sunt! vorba lui Cradle of filth "they kill without scrupule or silent regret"
ii salut! si ei pandesc :P