luni, 24 noiembrie 2008

Thoughts and clouds

De ce mi-am numit eu blogul thoughts and clouds? De ce in engleza? Cum suna in dulcea limba romaneasca ganduri si nori? Sau nori si ganduri? Ganduri innorate? E drept ca e mult mai permisiva, sugestiva, maleabila, insa cateodata si de lemn...tre' sa recunoastem.
Da, sunt o snoaba careia-i plac englezismele, in conditia in care nu ma descurc laudabil, sunt pe genul furculition si lingurition, dau capul pe spate exclamand "oh my God!" (chiar si in unele momente intime) , colindele de Craciun imi incep cu Jingle Bells, port jeansi imi dau cu gloss si la cel putin doua propozitii taragnez ok-ul deja tabiet (da' macar stiu ca vin de la 0 kills, ceea ce multi nu cred vor intelege).
Anyways, macar nu vorbesc cu sh, k, tz, bm, plm, fb, ETC! Si nu-s emo!Ah, si nici fada!Doar narcisista, dar in limitele normalului.
Revenind la thoughts and clouds , e o subdenumire, deoarece internetul in maretia lui nu permite blondelor platinate sa foloseasca pauze in linkuri, si asa ca i-am zis SabbrasThoughts fara apostrof...continuand ideea, care or mai fi si gandurile fructului de cactus (aka Sabbra), printre nori...pufoase,roz, insa, atentie la grindina. Si desigur la ploi acide. Las tunetele si fulgerele in seama celor cu probleme de digestie, eu ma folosesc doar de nori, uneori grei alteori liberi in inaltul cerului, ca-n desene animate.
De fapt cam asa vad eu internetul asta...etern, nesfarsit, greu de priceput, prea rapid pentru fi inteles si totusi suficient de incapator pentru fiecare. Un fel de "mare-i gradina Doamne" la modul "e loc pentru toti"... si daca-s suficient de inteligenti nici n-au sa se intalneasca vreodata.
Prima mea postare se numea "roz" asta pentru ca nu-mi justificam inca denumirea cu norisorii, insa am stiu din totdeauna ca o sa vina ziua in care am sa gasesc o explicatie plauzibila si pentru culoare si pentru combinatia de cuvinte.
Am renuntat chiar si la "&" si-am fost darnica cu un al treilea englezism and pentru ca-mi pare mai viu asa.
Alegeti asadar ce doriti, fie ca sunt gandurile, ca sunt norii, important e ca e loc suficient pentru toata lumea (buna) between my thoughts and clouds.

Welcome!

Niciun comentariu: