miercuri, 8 octombrie 2008

Am mai zis-o si-o repet!

Un raspuns pozitiv contra unui strop de venin? Donez o picatura de lamaie si pastrez restul pentru mine, o sa am nevoie ca sa-mi sterg zambetul de satisfactie . Contez pe faptul ca picatura donata va sterge definitiv grimasa sau macar amprenta anilor.

Cu totii avem dreptul sa tronam in propriul univers, sa ne scaldam in egoism, sa intindem pe paine urmele de narcisism care s-au pastrat prafuite undeva langa farama de orgoliu...

De fiecare data ma intreb cine sunt eu sa judec, atata timp cat sunt intangibila? Nu-mi pasa daca mimati fericirea, mimati orgasmul, daca va inchinati la propriul altar, daca va jertfiti sufletul ca oda proprie...

Probabil ca traind mimand, viata pare o parodie, un act vechi, totul se intampla la televizor undeva departe chiar si de personalitatea mimata...

Pantomima trista, fara de lacrimi, ca sa nu luati machiajul...ca se vede varsta...


PS. "am pierdut-o domle' la partaj"

"nu face nimic, oricum era veche"

"pai si-acu eu ce fac?"

"luam alta mai noua si mai frumoasa"

Niciun comentariu: