marți, 22 iulie 2008

Me...looking happy :)


...feeling happy!Vie!Relaxata, fara sa-mi fur ore de viata, fara sa ma simt vinovata ca le traiesc :)
Exista momente in viata (rare ce-i drept) care par a fi rasplata si raspunsul tuturor rugaciunilor anterioare. Invatam sa apreciem aceste clipe, secatuiti, adanciti in spirala negativa, ca pe ultimele guri de aer inainte de inec.
Daca valorificam franturile de fericire care ne sunt presarate in cale avem chiar sansa de-a le colecta si putem construi intregul mirific la care aspiram cu totii.
Am senzatia ca ma repet, poate si pentru ca-mi simt gandurile posedate de bucurie, trebuie sa recunosc ca am fost intotdeauna o favorita a sortii care mi-a indeplinit aproape fiecare dorinta venita sincer din suflet.
Am cerut echilibru si liniste, caldura si semnificatie. Mi-e frica sa deschid ochii de tot, poate nu vreau sa ma trezesc (asta in caz ca visez), poate pentru ca nu vreau sa vad nici o alta realitate, decat a mea, acum, aici.
Unele lucruri e mai bine sa ramana nespuse/nescrise, pentru a intensifica sentimentul cu care le traim :)
Asa arat eu...cand sunt fericita!

Un comentariu:

EGGO Creative Shop spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.